Zwroty i reklamacje

Każdy zakupiony u nas produkt może zostać zwrócony w ciągu 14 dni bez podania przyczyny. Rezygnacja musi być złożona w formie pisemnego oświadczenia - szczegóły znajdują się w Regulaminie

Zwracany produkt nie może być otwarty ani uszkodzony, a paczka w której jest odsyłany powinna zabezpieczać go przed zniszczeniem.

Prokorem sp. z o.o. nie zwraca kosztów doręczenia i zwrotu produktów - w przypadku dobrowolnej rezygnacji z zakupu.

W przypadku zwrotu produktu z powodu jego uszkodzenia w trakcie transportu, prosimy o sporządzenie protokołu w obecności listonosza. W tym przypadku Prokorem sp. z o.o. pokrywa koszt odesłania paczki i przysłania nowej.

Produkt reklamowany z powodu jego niezgodności z zamówieniem należy odesłać w stanie niezmienionym, tzn. w oryginalnym, zamkniętym opakowaniu, bez śladów zniszczeń. Prokorem sp. z o.o. pokryje koszt zwrotu produktu a także ponownej, właściwej wysyłki.

Szczegóły dotyczące zwrotów, reklamacji, a także wszelkie inne informacje związane ze składaniem zamówienia i jego realizacją, znajdują się w naszym Regulaminie, do którego treści serdecznie zachęcamy.